Thursday 13 August 2015

Tentang Perempuan Yang Disukai Oleh Lelaki



#1 Memahami

 Perempuan yang boleh tahu apa yang diinginkannya, tanpa dia harus mengucapkannya.


#2 Perempuan yang aktif

Lelaki juga suka perempuan yang aktif dan punya inisiatif untuk melakukan berbagai-bagai hal terlebih dahulu. Zaman sekarang, lelaki tak suka dengan perempuan pasif yang hanya boleh menunggu.


#3 Perempuan yang tak hanya boleh ucap, "saya tak apa-apa"

Lelaki tahu saat perempuan itu tidak kuat, jadi lelaki akan lebih suka girls yang jujur dan terbuka mengungkapkan apa yang sedang ada di benaknya.


#4 Makanan lazat

Girls! jadilah seorang yang mahu belajar dekat dapur, Jadi, korang akan tahu hasilnya.


#5 Wanita yang ramah tawa

Boys suka perempuan yang ramah tawa dan tak kontrol ayu. Just be your yourself. Kebanyakkan perempuan bila ketawa jer sulit. Malah, banyak lelaki yang mengaku bahawa perempuan cantik memang biasanya macamtu, girls yang murah dengan senyuman ni zaman sekarang jarang. Apalagi kebanyakan girls merajuk bila keinginannya tidak dituruti.

#6 Keyakinan diri

Keyakinan diri adalah salah satu karakter yang harus dimiliki oleh seorang wanita. Lelaki ingin mencari wanita yang mahu dan mampu menerima diri sendiri dan tahu bahwa mereka berhak mendapat yang terbaik. Ketika korang sudah memiliki karakter itu, percayalah bahawa akan banyak lelaki yang melutut di hadapan korang.

#7 Berterus terang

Lelaki tidak terlalu suka ketika mereka harus terus memikirkan dan membuat andaian tentang apa yang difikirkan oleh pasangannya. Bila mereka berasa bersalah, mereka nak korang mengatakan secara langsung kesalahan mereka dan bagaimana memperbaikinya. Semakin korang berterus terang, semakin mereka akan merasa senang. Meskipun mungkin dengar cam sedikit jahat, korang tak perlu terlalu bimbang kerana itulah yang mereka inginkan.

No comments:

Post a Comment